Wat is SEO? Hoe zet ik SEO in?
Wat is SEO eigenlijk? SEO (Search Engine Optimization) helpt je om meer relevante bezoekers op je site te ontvangen door enkele technieken toe te passen.
Lees verder!Wat is SEO eigenlijk? SEO (Search Engine Optimization) helpt je om meer relevante bezoekers op je site te ontvangen door enkele technieken toe te passen.
Lees verder!The Vocalist Studio) is een internationale organisatie van zang instructeurs, opgericht door de wereldwijd bekende zang expert Robert Lunte. Om Robert en zijn grote team van internationale voice coaches te helpen om een wereldwijde online presence neer te zetten en de TVS methode over de wereld te verspreiden, heeft iMocial meerdere websites met geavanceerde mobiele- en ecommerce functionaliteit gebouwd. TVS heeft meerdere jaren op rij zijn online revenue verdubbeld ondermeer door de in dit artikel beschreven zaken die iMocial heeft geimplementeerd.
Lees verder!SEO Woordenboek : gratis download. Download nu dit handige compacte gratis overzicht van SEO termen, hun betekenis en toepassing voor de SEO van je eigen website.
Lees verder!SEO In 5 Stappen: de 5 belangrijkste stappen van een SEO strategie uitgelegd met handige lijstjes en voorbeelden hoe je SEO planmatig opzet en uitvoert.
Lees verder!Pinterest is een van de snelst groeiende social media netwerken ter wereld. Wat het onderscheidt van andere netwerk sites is zijn grafische interface. Gebruikers delen plaatjes door ze op prikborden te prikken rond specifieke thema’s. Aan ieder plaatje kunnen tekst, tags en een internet adres toegevoegd worden maar de algehele indruk van de site is dat hij om afbeeldingen draait. Sinds zijn start is Pinterest’s userbase ongelofelijk snel gegroeid tot tientallen miljoenen trouwe “pinners” wereldwijd. Waarom Is Pinterest populair bij marketeers en wanneer heb je er daadwerkelijk zelf iets aan?
Lees verder!Recent is een debat losgebarsten over de impact van zoek algoritmes die persoonlijke voorkeuren filteren op de zoekresultaten die verschillende individuen krijgen in schijnbaar universele zoekmachines zoals Google en Bing. Dit soort zoek algoritmes leert van ons online zoekgedrag en zal in de loop van de tijd de zoekresultaten steeds verder aanpassen aan onze voorkeuren zodat het geheel van de resultaten uiteindelijk per individu significant zal verschillen. Als alle zoekmachines dit zouden doen, zal volgens deze argumentatie, uiteindelijk ieder van ons gevangen zijn in een informatie-bubble die gedetermineerd is door hetgeen de algoritmes waarnemen als onze voorkeuren. Maar wat als we ook rekening houden met de effecten van social en local naast die van persoonlijke zoek algoritmes? Lees verder…
Lees verder!