Voor een goede online strategie moet je af en toe een stapje terug zetten, back to the drawing board! Even niet doen maar denken.
Hoe passen alle stukjes van de online puzzel zoals: je website, nieuwsbrief, social media kanalen, seo en sea in elkaar ?
Hoe richt je al die kanalen zo in dat ze elkaar versterken en bijdragen aan maximale conversie en retentie?
Hoe besteed je je budget zo effectief mogelijk en welke resultaten kun je verwachten van campagnes?
Een goed plan en gedegen advies kunnen helpen bij dit soort vragen. iMocial regelt ’t voor je.
Effectiever online
Zoekmachine optimalisatie
Online adverteren
Content marketing
Marketing planning
Social media campagnes
Online resultaat
Effectief aan de slag met je website
Bepalen van je doelgroep, je buyer persona en de customer journey.
Gestructureerd strategisch plannen: online assets elkaar laten versterken.
Effectieve inzet van budget door heldere doelen te stellen.
Maak van bezoekers leads en van leads klanten in een helder proces met een planmatige aanpak.
Degelijke Werkwijze
Grondige intake
Duidelijke afspraken
Planmatige aanpak
Analyses en rapportages
Heldere resultaten
Rendement uit je website
Je doelgroep kennen en bereiken met effectieve online content.
Planmatig sturen op meer conversie en meer klanten.
Je website in dienst stellen van je organisatie en doelstellingen.
Meten is weten: heldere rapportages over ROI en online resultaten.