De rest van je leven doorbrengen aan het strand afgewisseld met een lui stukje surfen terwijl je je website gebruikt als online pinautomaat? In theorie is het mogelijk met SEA marketing.
SEA staat voor Search Engine Advertising en is het meest bekend van Google Adwords. Wanneer je in Google zoekt op een bepaalde term zie je om de gewone organische zoekresultaten heen, de advertenties die je met Google Adwords kunt maken.
De juiste zoekterm, een uitgekiende biedingsstrategie en goed converterende teksten en iemand die dit voor je regelt en…je kunt echt gaan surfen (eindelijk). iMocial regelt ’t voor je.
SEA marketing
Adwords campagnes
Bing campagnes
Display advertising
Retargeting campagnes
Adsense gebruiken
Duidelijke doelstelling en ROI
Wie is je doelgroep precies en hoe bereik je die het beste?
Rechtstreekse koppeling advertentiebudget aan opbrengsten en conversies.
Vooraf break even analyse en inschatting te verwachten resultaten.
Doorlopend sturen op ROI van je campagnes.
Heldere methode
Campagnedoelstelling
Doelgroepbepaling
Keyword research
Ontwerp van ads
A/B testen van ads
Meten van ROI
Meetbare resultaten uit je campagnes
Vooraf duidelijkheid over budget en te verwachten conversies.
Heldere rapportages over je ads, campagnes en conversies.
Weet welke advertenties en campagnes het beter doen dan andere.
Regelmatig evalueren, bijstellen en verbeteren in overleg.