Een goede marketingstrategie gaat in de eerste plaats uit van de doelgroep en zoekt daarbij de optimale mix van online – en offline middelen.
Hoe kun je de klant optimaal bedienen? Een goed marketingplan kan helpen om alle kanalen zo in te richten dat zij elkaar versterken en leiden tot de best denkbare conversie, retentie en klantbeleving tegen zo laag mogelijke kosten.
Wij denken graag met je mee. Marketingadvies nodig? iMocial regelt ’t voor je.
Projectmatige aanpak
Marketing planning
Projectmanagement
Meer relevante bezoekers
Meer leads en klanten
Online en offline ROI
Je website aan het werk zetten
Bepaal een heldere doelgroep en buyer persona in plaats van schieten met hagel.
Herken bezoekers aan je website met online lead herkenning en voeg ze toe aan je CRM.
Pas je content aan je buyer persona en de customer journey aan voor een optimale beleving.
Maak van bezoekers leads en van leads klanten in een helder proces met een planmatige aanpak.
Degelijke Werkwijze
Grondige intake
Duidelijke afspraken
Planmatige aanpak
Analyses en rapportages
Heldere resultaten
Het gaat om de bottom line
Echt weten wie je doelgroep is en die ook bereiken online en offline.
Planmatig content maken die aansluit op je doelgroep en leidt tot blijvend meer conversie.
Je website productief maken voor- en in samenhang met je organisatie en doelstellingen.
Meten is weten: heldere rapportages over ROI en resultaten.