Social media marketing inzetten

vrijblijvende adviesgesprek

Social media marketing maakt doelgroepselectie op een ongekend nauwkeurig niveau mogelijk.

Maar welk sociaal medium zet je in voor welke campagne?

Welke kosten per lead of sale kun je verwachten en hoe tref je de juiste toon in die enorme online cocktail party?

Met uitgekiende boodschappen, graphics en ervaring met vergelijkbare campagnes is daar veel over te zeggen.

Door campagnes intensief te managen, A/B testing en regelmatig overleg, is een optimaal resultaat haalbaar. iMocial regelt ’t voor je.

Social media marketing

 

Facebook marketing campagnes

Twitter marketing campagnes

Linkedin marketing campagnes

Andere social media campagnes

Social media pagina’s inrichten

Social media integratie in website

Effectieve social media campagnes

 

Wie is je doelgroep en buyer persona? Hoe gedragen deze zich online en op social media?

Weet welke social media je doelgroep gebruikt en hoe je uiting daar zo goed mogelijk op aansluit.

Moet je juist op Facebook zijn of op Linkedin? Wat sluit beter aan: een quiz, een leadformulier of een advertentie?

Micro target je social media doelgroep op een ongekend nauwkeurig niveau: locatie, hobbies, beroep, interesses etc.

Social media marketing planning

 

Heldere campagnedoelstellingen

Social media die past bij je doelgroep

Micro targeting van je doelgroep

Ontwerpen van ads en campagnes

A/B testen van ads en campagnes

Meten van ROI op campagnes

De precisie van social media marketing

 

Weet welke combinaties van locatie, hobbies, beroep, interesses, leeftijd, geslacht etc. het best renderen.

Weet welke social media gebruikers je website bezoeken en daar converteren.

Weet welke advertenties en campagnes het beter doen dan andere.

Weet welke pagina’s en content het goed doen bij social media bezoekers en welke niet.

Informatie aanvragen over social media marketing

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.