Email marketing

vrijblijvende adviesgesprek

Er is veel mogelijk met email marketing. Je verzamelt heel wat e-mailadressen als ondernemer bijvoorbeeld via je website.

Het is dan ook zaak om hier op de juiste wijze gebruik van te maken. Heb je de juiste toestemming om ze op te nemen in mailinglijsten (double optin)?

Hoe verdeel je ze onder in doelgroepen en pas je wat je stuurt aan die doelgroepen aan in stijl en vorm?

Kun je bijvoorbeeld bezoekers aan je webwinkel met uitgekiende follow up mails bewegen tot herhaalaankopen?

Of om terug te keren naar een winkelwagentje dat ze onafgerekend achter hebben gelaten op je webshop?

We brengen samen in kaart wat je wensen zijn en stellen een geoliede email machine voor je in. iMocial regelt ’t voor je.

Effectievere email marketing

 

Follow up emails

Email sequenties

Nieuwsbrieven

Autoresponders

Email templates

Geschikt voor mobiel

Projectmatige aanpak

 

Duidelijke doelen stellen

Email systeem inrichten

Email templates maken

Integratie met andere kanalen

e-Mails verzenden

Resultaten meten

Evaluatie

Informatie aanvragen over email marketing

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.