Hoe bereken ik ROI van SEA?

Wanneer je gaat investeren in SEA (zoekmachine advertenties), wil je natuurlijk wel graag weten wat je investering oplevert. Om dit vast te stellen bereken je de ROI (return on investment) voor je campagne.
De return on investment (ROI) is vrij eenvoudig te berekenen en helpt je de effectiviteit van je online advertentiecampagnes vast te stellen. Lees hier hoe je dat doet.

Lees verder!

Online Vergelijker Voorbeeld Case

iMocial ontwikkelde een online strategie en website voor Verslademarkt. In de Online vergelijker business case lees je alles over de ontwikkeling van deze online vergelijker en de bijbehorende strategie door iMocial.

Lees verder!

Goed Slapen Nederland – Voorbeeld Case

Goed Slapen Nederland – Voorbeeldcase: ecommerce strategie voor retailers in slaapartikelen inclusief diverse responsive webwinkels met marketingintegratie. GSN is een merk in boxsprings en andere slaapartikelen. Lees alles over de online strategie die iMocial ontwikkelde om het merk en de dealers te ondersteunen.

Lees verder!