360 Graden Panorama’s Op Je Site In 3 Stappen

Leer hoe je in 3 eenvoudige stappen 360 graden foto’s op je website kunt laten zien. Bezoekers zijn er dol op en het kan goed zijn voor je SEO. In dit artikel krijg je snel overzicht op de drie stappen die nodig zijn om panorama’s te maken, te exporteren naar verschillende embedable formaten en te laten zien op je Wordpress site. Ook vind je hier een korte bespreking van een aantal populaire en experimentele oplossingen en hoe ze zich verhouden tot browsers en (mobiele) apparaten waarop je bezoekers je panorama willen bekijken.

Lees verder!

5 Facebook Fanpage Design Tips

As many of you have experienced, Facebook has implemented it’s so called timeline design first on the personal profile and since this month also on fanpages.This means that in order to have an effective fanpage for your brand, service or community, you should design it in such a way that it uses the timeline to it’s advantage. Here are 5 design tips for your fanpage in the new layout. Read more…

Lees verder!

Flipboard: Maak Je Eigen Online Magazine In Een Paar Clicks

Flipboard, de iPad Magazine app, heeft onlangs een feature toegevoegd waarmee je in een paar clicks je eigen online magazine kunt maken. Je kunt eenvoudig artikelen die je leuk vindt toevoegen aan je eigen online magazine binnen de Flipboard omgeving en het delen met vrienden. De feature is binnen korte tijd enorm populair geworden zoals onderstaande infographic illustreert. In de eerste twee weken sinds de lancering van de feature, zijn al 500.000 online magazines gemaakt door Flipboard gebruikers. Dit lijkt te passen in een algemenere trend op het web die sociale interactie combineert met een prominentere aanwezigheid van plaatjes ten opzichte van tekst.

Lees verder!

Gevangen In Een Cocon? De Impact Van Social Search

Recent is een debat losgebarsten over de impact van zoek algoritmes die persoonlijke voorkeuren filteren op de zoekresultaten die verschillende individuen krijgen in schijnbaar universele zoekmachines zoals Google en Bing. Dit soort zoek algoritmes leert van ons online zoekgedrag en zal in de loop van de tijd de zoekresultaten steeds verder aanpassen aan onze voorkeuren zodat het geheel van de resultaten uiteindelijk per individu significant zal verschillen. Als alle zoekmachines dit zouden doen, zal volgens deze argumentatie, uiteindelijk ieder van ons gevangen zijn in een informatie-bubble die gedetermineerd is door hetgeen de algoritmes waarnemen als onze voorkeuren. Maar wat als we ook rekening houden met de effecten van social en local naast die van persoonlijke zoek algoritmes? Lees verder…

Lees verder!

Ontsluit Het Social Media Sales Potentieel Van Uw Organisatie

Professioneels beschikken over veel gespecialiseerde informatie die “opgesloten”zit in de interne organisatie en niet toegankelijk is voor derden. Deze kennis zou veel productiever ingezet kunnen worden dan nu het geval is bij veel organisaties. Lees een aantal praktische suggesties om de commerciële waarde van deze kennis te ontsluiten en uw prospects en klanten meerwaarde te bieden.

Lees verder!