Flipboard: Maak Je Eigen Online Magazine In Een Paar Clicks

Flipboard, de iPad Magazine app, heeft onlangs een feature toegevoegd waarmee je in een paar clicks je eigen online magazine kunt maken. Je kunt eenvoudig artikelen die je leuk vindt toevoegen aan je eigen online magazine binnen de Flipboard omgeving en het delen met vrienden. De feature is binnen korte tijd enorm populair geworden zoals onderstaande infographic illustreert. In de eerste twee weken sinds de lancering van de feature, zijn al 500.000 online magazines gemaakt door Flipboard gebruikers. Dit lijkt te passen in een algemenere trend op het web die sociale interactie combineert met een prominentere aanwezigheid van plaatjes ten opzichte van tekst.

Lees verder!

Goed Slapen Nederland – Voorbeeld Case

Goed Slapen Nederland – Voorbeeldcase: ecommerce strategie voor retailers in slaapartikelen inclusief diverse responsive webwinkels met marketingintegratie. GSN is een merk in boxsprings en andere slaapartikelen. Lees alles over de online strategie die iMocial ontwikkelde om het merk en de dealers te ondersteunen.

Lees verder!

Nieuwe Markten: Fundamentele Risico’s En Verrassende Kansen

Nieuwe economische kansen worden vaak geassocieerd met technologische innovatie en markt deregulering, tenminste in de laatste paar decennia. De meeste kleine ondernemers moeten op deze markten concurreren zonder toegang tot veel fondsen of unieke technologische capaciteiten: hoe kunnen ze dat doen? Een goed begrip van de fundamentele risico’s en kansen onder het markt dereguleringsmodel en een goed gebruik van technologische middelen die weinig kosten zoals open source software en social media, zouden aan de basis kunnen liggen van uw eigen unieke antwoord op die vragen. Lees verder…

Lees verder!

Online Vergelijker Voorbeeld Case

iMocial ontwikkelde een online strategie en website voor Verslademarkt. In de Online vergelijker business case lees je alles over de ontwikkeling van deze online vergelijker en de bijbehorende strategie door iMocial.

Lees verder!

Pinterest Marketing: Waarom (niet) ?

Pinterest is een van de snelst groeiende social media netwerken ter wereld. Wat het onderscheidt van andere netwerk sites is zijn grafische interface. Gebruikers delen plaatjes door ze op prikborden te prikken rond specifieke thema’s. Aan ieder plaatje kunnen tekst, tags en een internet adres toegevoegd worden maar de algehele indruk van de site is dat hij om afbeeldingen draait. Sinds zijn start is Pinterest’s userbase ongelofelijk snel gegroeid tot tientallen miljoenen trouwe “pinners” wereldwijd. Waarom Is Pinterest populair bij marketeers en wanneer heb je er daadwerkelijk zelf iets aan?

Lees verder!

Slimme Social Media Marketing (2 Inspirerende Voorbeelden)

Twee bedrijven die social media gebruikers op creatieve wijze weten te bereiken zijn: Gilt.com en American Express. Om dit te bereiken zijn ze partnerships aangegaan met leidende social media platforms en hebben ze userdata gebruikt om op interessante nieuwe manieren kortingen aan te bieden aan intensieve gebruikers van social media. Wat is hun geheim?

Lees verder!