Mooi eindproduct
“Na een prettige intake, waarbij Job goed doorvroeg volgde er een net uitgewerkt voorstel. Tijdens de realisatie van de opdracht was er veel contact, waardoor er een mooi eindproduct is opgeleverd die aan de wensen voldeed. Een prettige partner.”

Lees Mathijs’ Business Case Met iMocial

Mathijs Timmer referentie
Referentie – Mathijs Timmer, directeur

Strategisch perspectief
“Job bekijkt marketing, PR en reclame vanuit een strategisch perspectief, rond nauwkeurig bepaalde target groups. Hij heeft een geweldig oog voor detail. Ik vond het leuk met hem te werken.”

Norbert Jeronimus referentie
Referentie – Norbert Jeronimus, Reclame Professional

Een goede start
“Om mijn eigen bedrijf goed van start te laten gaan, zocht ik iemand die mijn merk letterlijk goed wist te verbeelden tbv mijn website. Job nam de tijd om goed te snappen wat ik voor ogen had en voelde vervolgens goed aan wat ik wilde en kon dat vertalen naar het uiteindelijke beeld, wat heel goed bij mij past. ‘tegen Beter weten in’ kan mede door de website een goede start maken. Bedankt Job!”

Rik Boers referentie
Referentie – Rik Boers, HRM Consultant

Leuke moderne site
“iMocial heeft een leuke moderne site voor ons gemaakt. Mijn leerlingen kunnen nu online een les boeken of een examen aanvragen ook op hun mobiel.Bedankt iMocial!”

Wali Shapour referentie
Referentie – Wali Shapour, Rijschoolhouder

Op tijd en binnen budget
“Ik kan Job Folbert aanraden als je op zoek bent naar een WordPress site die op tijd en binnen het budget gemaakt wordt.”

Mip Phillips referentie
Referentie – Mip Phillips, The Business Energiser