X

Goed Slapen Nederland – Voorbeeld Case

Goed Slapen Nederland – Voorbeeld Case

Goed Slapen Nederland (GSN) is een beddengoed- en boxspring merk dat staat voor een gunstige prijs/kwaliteit verhouding in de Nederlandse markt voor slaapartikelen.

Het biedt beddenwinkels een alternatief assortiment om te voeren naast het bestaande aanbod van boxsprings, matrassen en bedtextiel.

Daarnaast biedt het de retailers aanvullende marketingmogelijkheden waaronder een maandelijkse folder en meer.

Op basis van het voorstel van iMocial is dit uitgebreid met een online aanbod.

iMocial ecommerce strategie voor GSN

Flagship site voor het merk GSN

Om het merk Goed Slapen Nederland te positioneren is een vlaggenschip nodig met de uitsraling die het merk verdiend. Hiertoe is een volledige webshop ontwikkeld met assortiment, dealerinformatie en koppelingen en uitgebreide SEO en marketingmogelijkheden.

Webwinkels voor deelnemende retailers

In veel gevallen beschikken de deelnemende beddenwinkels over een website maar in sommige gevallen ook niet. In een aantal gevallen is de website verouderd, beschikt hij niet over een webwinkel of is hij niet responsive of voldoet hij op andere wijze niet aan de eisen van de moderne tijd.

Om dit te verhelpen stelt iMocial een standaard responsive webwinkel samen voorzien van het gehele GSN assortiment met geïntegreerde betaalfunctionaliteit en andere functionaliteit zoals: selectiemechanismen en marketing automatiseringsopties.

De standaard website wordt gepresenteerd in twee demo stores en begeleid door een presentatie en een gebruiksaanwijzing die duidelijk maakt dat de site gemakkelijk zelf te beheren is.

Door de modulaire opzet kan de standaard site voor iedere retailer volledig ingericht worden naar de eigen huisstijl, uitgebreid worden met eigen assortiment en contentpagina’s, geïntegreerd worden met social media en voorzien worden van aanvullende functionaliteit naar keuze.

De winkeliers wordt kortom een volledig gebruiksklare responsive webwinkel aangeboden met volledig assortiment tegen de prijs van een veel minder uitgebreide site.

Daarnaast wordt hen iedere zorg uit handen genomen waar het hosting en onderhoud betreft tegen een fractie van de kosten.

Job Folbert :Online consultant iMocial. Internet adviseur Job Folbert gelooft in persoonlijk en betrokken advies: meedenken met de specifieke omstandigheden van iedere ondernemer. Wat voor doelen heb je met je website? Waar staat de website in verhouding tot je overige distributiekanalen? Hoe kun je het beste profiteren van nieuwe mogelijkheden in de markt en welke technologie past daarbij binnen jouw budget?

Deze site gebruikt cookies ter verbetering van de dienstverlening. Door de site te gebruiken stem je hier impliciet mee in.