Snel en professioneel voor een zeer nette prijs
“Het was prettig werken met Job van iMocial. Job ontwierp mijn logo’s en mijn beide websites. Hij luisterde goed naar mijn wensen, analyseerde en gaf advies. Job dacht o.a. mee in de opbouw en styling van de websites, hoe de meeste traffic kan worden gegenereerd, maar ook tekstueel en marketingtechnisch werden nuttige aanwijzingen door hem gegeven. Ook had hij er geen moeite mee als ik een aanwijzing van hem een enkele keer niet volgde, Job voerde het uit zoals ik het wenste. Dat werkte erg prettig en maakt dat ik i.v.m. het beperkte budget zeer tevreden ben met het resultaat.”

referentie Brent Boerkamp
Referentie – Brent Boerkamp, ondernemer

Ik ben heel tevreden over mijn nieuwe site!
“Mijn ervaring met iMocial is echt fantastisch! Job denkt mee over van alles en nog wat online. Ik heb nog nooit zo duidelijk iemand in de communicatie gezien en hij begrijpt je snel. Zelf ben ik helemaal enthousiast geworden en wordt blij om met Job te mogen samenwerken!”

referentie marleen van setten
Referentie – Marleen van Setten, ondernemer

Niets is teveel.
“Niets is teveel. Job heeft een engelengeduld en denkt steeds mee voor het beste resultaat.Ik ben heel blij dat ik voor Job/iMocial heb gekozen. Na 20 jaar websites heb ik voor het eerst een 100% positieve ervaring en kijk ik ernaar uit om de website up to date en ultiem gebruiksvriendelijk te houden.”

referentie patricia van walstijn
Referentie – Patricia van Walstijn, oprichter

Geduldig, innovatief en creatief
“Job is een uitstekende partner bij het bouwen van https://gpx.eu. Geduldig, innovatief en creatief: daarbij webskills toepassend maar ook social media – en marketing inzichten. Een goede communicator die graag een stapje meer zet.”

Hugo Schönbeck
Referentie – Hugo Schönbeck, directeur

Zeer bij-de-tijdse online specialist
“Job is een ideeënrijke, zeer bij-de-tijdse online specialist. Met een goed inlevingsvermogen in zowel opdrachtgever als doelgroep is hij in staat een mooie match tussen beide tot stand te brengen en de boodschap maximaal te doen landen. Hij overziet daarbij het hele online communicatiespectrum, alle media en alle ‘dragers’: woord, beeld, geluid, beweging, etc. Vaak kan hij daarin zelf inspirerende bijdragen leveren en anders weet hij in zijn netwerk de ideale invulling te vinden. Zo komt tot stand wat we uiteindelijk allemaal willen: traffic en met name CONVERSIE!”

Lees Pieter’s Business Case Met iMocial

Pieter Entrop referentie
Referentie – Pieter Entrop, ondernemer

Mooi eindproduct
“Na een prettige intake, waarbij Job goed doorvroeg volgde er een net uitgewerkt voorstel. Tijdens de realisatie van de opdracht was er veel contact, waardoor er een mooi eindproduct is opgeleverd die aan de wensen voldeed. Een prettige partner.”

Lees Mathijs’ Business Case Met iMocial

Mathijs Timmer referentie
Referentie – Mathijs Timmer, directeur

Een absoluut plezier om mee te werken
“Man met de juiste woorden & geweldige ideeën. Staat altijd open om input van anderen te onderzoeken en goed in het zeven van wat werkt en wat niet binnen het project concept. Een absoluut plezier om mee te werken!”

Rob van Zalingen referentie
Referentie – Rob van Zalingen, informal investor

Verbetering van onze tools en processen
“Job is erg op resultaat georiënteerd en bracht veel goede suggesties voor verbetering van onze tools en processen.”

Guy Leroy CTO
Referentie – Guy Leroy, CIO IIOC BV