Vergelijking Online Winkelwagentjes

Het kiezen van eenonline winkelwagentje kan behoorlijk ingewikkeld zijn omdat er zoveel variabelen meespelen bij de keuze, zoals: SEO,veiligheid,social media integratie, inzet van video en foto’s, integratie met bedrijfsprocessen en boekhouding,belastingen,verzendopties,betaalmogelijkheden en meer.Bovendien is er de keuze tussen software die u op uw eigen server host en winkelwagentjes die als een service voor u worden beheerd door de ontwikkelaar. Lees verder…

Lees verder!

The Vocalist Studio – Voorbeeld Case

The Vocalist Studio) is een internationale organisatie van zang instructeurs, opgericht door de wereldwijd bekende zang expert Robert Lunte. Om Robert en zijn grote team van internationale voice coaches te helpen om een wereldwijde online presence neer te zetten en de TVS methode over de wereld te verspreiden, heeft iMocial meerdere websites met geavanceerde mobiele- en ecommerce functionaliteit gebouwd. TVS heeft meerdere jaren op rij zijn online revenue verdubbeld ondermeer door de in dit artikel beschreven zaken die iMocial heeft geimplementeerd.

Lees verder!

The Modern Vocalist World – Voorbeeld Case

The Modern Vocalist World is de meest vooraanstaande community voor zangers in de wereld. Bij TMV World kun je deelnemen aan ’s werelds actiefste vocal forum voor zangers, reviews lezen over producten voor zangers , luisteren naar originele interviews, lid worden van het sociale netwerk, videos bekijken, een profiel pagina maken en netwerken met zangers en zang instructeurs van over de hele wereld. Door het voortdurend doen van suggesties en implementeren van verbeteringen en acties om de usability en social media integratie te verbeteren, helpt iMocial TMVW voorop te blijven lopen.

Lees verder!

Slimme Social Media Marketing (2 Inspirerende Voorbeelden)

Twee bedrijven die social media gebruikers op creatieve wijze weten te bereiken zijn: Gilt.com en American Express. Om dit te bereiken zijn ze partnerships aangegaan met leidende social media platforms en hebben ze userdata gebruikt om op interessante nieuwe manieren kortingen aan te bieden aan intensieve gebruikers van social media. Wat is hun geheim?

Lees verder!

Pinterest Marketing: Waarom (niet) ?

Pinterest is een van de snelst groeiende social media netwerken ter wereld. Wat het onderscheidt van andere netwerk sites is zijn grafische interface. Gebruikers delen plaatjes door ze op prikborden te prikken rond specifieke thema’s. Aan ieder plaatje kunnen tekst, tags en een internet adres toegevoegd worden maar de algehele indruk van de site is dat hij om afbeeldingen draait. Sinds zijn start is Pinterest’s userbase ongelofelijk snel gegroeid tot tientallen miljoenen trouwe “pinners” wereldwijd. Waarom Is Pinterest populair bij marketeers en wanneer heb je er daadwerkelijk zelf iets aan?

Lees verder!